ניהול קמפיינים באינטרנט זוהי דרך פרסום נרחבת ויעילה, אלו מטרות שיווקיות ניתן לקדם בדרך זו?
פוטנציאל חשיפה
עם השנים צובר האינטרנט תאוצה בכל תחום ותחום בחיים. מיליוני אנשים משתמשים בו באפשרויות כאלו ואחרות. כתוצאה מכך פוטנציאל החשיפה הוא גדול מאוד.
לידים
המטרות השיווקיות הן לא בהכרח חשיפות או קליקים שלא מכניסים כסף לעסק, אלא קמפיין מניב תוצאות יביא לעסק לידים – פניות / רכישות באתר.
ניהול נכון
על ניהול קמפיינים בגוגל להתבצע כהלכה על מנת להצליח ולקדם מטרות שיווקיות.
אז מה עושים ולמה?
מה עושים? | למה עושים? |
מחליטים על מיקום נכון לקמפיין האינטרנטי | – בהקבלה לחוצות, בו רוכשים בתשלום שטח פרסומי במיקום אסטרטגי. אך יש לעבוד קשה יותר כדי להצליח. |
איסוף ידע מקדים בטרם המלאכה | אלא אם שוכרים שירותי חברה המתמחה בפרסום באינטרנט ואז התהליך הוא שונה. |
הקפדה על תוכן ואיכות | הקמפיין הוא צורת ביטוי של קידום אתרים המתבססת על תוכן ואיכות. אין דרך להצליח ללא הקפדה על כך |
לעיתים, כדי להגיע לתוצאות טובות, יש לקחת ניהול קמפיין מקצועי ולקבל הכוונה לסוגי הקמפיינים הרלוונטיים לעסק שלכם ולמרות שיווקיות.
אז אלו מטרות שיווקיות יש לניהול קמפיינים בגוגל?
לסיכום, ראינו שמטרות שיווקיות העומדות מאחורי ניהול קמפיינים בגוגל הן פוטנציאל חשיפה והגברת פונים או רוכשים באתר. כדי להצליח בכך חובה לנהל נכון את הקמפיין שיביא לתוצאות המובטחו