איך תבחרי את הטייץ שיחמיא לך?

תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר מינט

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

כשנשים מחפשות בגדי ספורט, לרוב חלק מהקולקציה תכלול טייץ. בכל אימון ספורט, טייץ הוא פריט חובה. מעבר לכך שטייצ הוא פרטנר הכרחי לאימון, אפשר ללבוש אותו גם בגדי ספורט יום יומיים, שמאפשרים נוחות מקסימלית לאורך היום. ישנם סוגי טייצים שונים ובמאמר הבא תוכלי להבין כיצד לבחור את הטייץ שהכי יתאים לך.

 בגדי ספורט לאימון בחוץ או בפנים

לשמוע מוזיקה באימון או לצאת לריצה עם מפתחות הבית מצריך ממך לבחור בטייץ עם כיסים. חשוב לבחור בטייץ עם כיסים נוחים, שבמידה ותשתמשי בהם, הם לא יכבידו עלייך במהלך האימון. 

את הכי יפה גם כשנוח לך, וגם כשאת מרגישה אסופה

טייץ איכותי הוא לא סתם בד לייקרה שמתיישב על הגוף. לטייץ טוב תהיה גיזרה מותאמת לגוף הנשי, ותאסוף אותו בצורה כזו שתחמיא לגוף. כיום, יש סוגים שונים של בגדי ספורט שמותאמים לגוף האישה. כל אישה יכולה לבחור איזה תחושה היא מעדיפה כשהיא לובשת בגדי ספורט וטייץ בפרט – אסופה ומוקפדת, או נינוחה ומאווררת. לרוב, בספורט אירובי כמו ריצה או אימון, נעדיף להרגיש אסופות יותר, ולכן נבחר טייץ בהתאם. אימון כמו יוגה, נעדיף טייץ יותר נינוח ומאוורר.

טייץ לכל אירוע

בגדי ספורט כבר מזמן לא משמשים אותנו רק לאימוני ספורט. כשאנחנו מבלות שעות רבות במשרד או בהתרוצצות אחר הילדים, נוחות היא הדבר אותו אנו מחפשות. טייץ הוא הפתרון המושלם גם מבחינת נראות וגם מבחינת נוחות.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות setup

setup הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן