הטרנדים החמים בעולם האמנות

תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר מינט

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

creative artist working on colours art drawing picture with brush paint, watercolor paintbrush

מעוניינים לחדש את עיצוב הבית? הגעתם למקום הנכון! אם גם אתם מעוניינים לשדרג את מראה הבית באמצעות תמונות ייחודיות לפינת האוכל, ודאי תרצו לשמוע על כל הטרנדים החמים והעדכניים ביותר בעולם האמנות על מנת שתוכלו לבחור נכון.

תמונות ענק

תמונות ענק צבעוניות הפכו לטרנד עכשווי של ממש. מדובר למעשה בתמונות או ציורי קיר צבעוניים שימשכו את תשומת הלב של כל מיש נכנס לחדר. ניתן למצוא שלל של אלמנטים עיצוביים כמו עלים עונתיים או דמויות מפורסמות שיקשטו לכם את פינת האוכל. 

סדרת תמונות

טרנד חדש ומעניין במיוחד הוא סדרה מפוצלת של ציורים או תמונות הבנויה משניים, שלושה או ארבעה חלקים. מדובר באלמנט חם במיוחד משום שהוא גם מספק ציור בצבעים ואלמנטים שונים, אך גם עיצוב נוסף והוא שילוב החלקים המופרדים לכדי ציור אחד שלם.

ציורי קווים עדינים

טרנד חם נוסף בעולם האומנות הוא ציורי קו. לרוב מדובר בטכניקת ציור שבה העיפרון לא יורד מהדף בעת הציור כך שנוצרת דמות או כל אלמנט אחר באמצעות שרטוט קו אחד. זהו טרנד שחוזר בפרטי לבוש ובעיקר תמונות. לרוב מדובר בסגנון נקי של שחור לבן אך ניתן למצוא גם נגיעות מעניינות של צבע המשתלבות באותו סגנון.

סיכום

אם גם אתם מחפשים לשדרג את מראה פינת האוכל שלכם, מומלץ מאוד שתשימו תמונה מעניינת שתשתלב כראוי עם שאר העיצוב בביתכם. כך תוכלו למשוך תשומת לב ולהישאר עדכניים.

Rear view of young female painter in art studio in front of empty canvas

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות setup

setup הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן