טיפים להתלבש לעבודה בסטייל

תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר מינט

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

כשאנחנו מתעוררים בבוקר לעבודה ותוהים מה ללבוש, לרוב אנחנו פשוט לוקחים את הבגד הראשון שקורץ לנו, ולפעמים אלו אפילו שמלות הקיץ שפחות מתאימות ללבוש לעבודה. במאמר הבא מספר טיפים למראה קצת יותר מסוגנן לעבודה.

הסגנון שלך

לא כולם אוהבים להתלבש באלגנטיות, אבל עדיין רוצים לשדר מקצועיות, ולכן צריך למצוא את האיזון. עליכם להבין מה קוד הלבוש המקובל בעובדה ולשלב אותו עם הסגנון שאתם אוהבים ללבוש. 

לשלב בין בגדים 

כדי לא להוציא את מיטב כספכם על בגדים לעבודה, תוכלו לקנות מספר פריטים ואותם לשלב במהלך השבוע. כך למשל שמלות קיץ יוכלו להשתלב עם ז'קט או מגפיים אופנתיות. מומלץ לקנות פריטים עם צבע נייטרלי כדי שיהיה לכם קל לעשות שילובים, אבל כן לשלב גם פריטים עם צבע מעט בולט יותר.

שמלות קיץ ביום מעונן?

שנייה לפני שאתם בוחרים מה ללבוש, תציצו בחלון ותבדקו מה מזג האוויר. יש פריטים שמתאימים לכל עונות השנה, ויש כאלה שקצת פחות. למשל, אם אתן אוהבות שמלות קיץ, ובחוץ שמשי אבל במשרד המזגן מקרר אתכן, כדאי לא להגיע איתן ולמצוא אאוטפיט אחר. לעומת זאת, אם במקום העבודה שלכן הטמפרטורה נעימה למדי, ובחוץ מעט מעונן, ללבוש שמלות קיץ זו דווקא בחירה נהדרת.

סטייל היא לא מילה גסה

להתלבש לעבודה בסטייל זה באמת אפשרי ולא מצריך זמן רב או השקעה כספית גדולה. כשאתם מתלבשים בסטייל לעבודה, כך גם היום שלכם יראה – בסטייל.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות setup

setup הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן