כל מה שחדש בתחום קידום אתרים לקראת 2023

תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר מינט

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

על איכות לא מתפשרים

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים בכל התחומים מבינים כי על מנת להגיע לקהלים רבים עליהם לתחזק אתר. אבל עוד שנה עברה, ואתרים רבים עדיין נשארים עם תנועה דלה וללא רווח משמעותי מהאתר.
יש לכך סיבה – אתר כשלעצמו הוא לא מספיק, הרשת היום מוצפת באפשרויות, כתבות, חנויות ופרסומות ואנחנו חשופים להמון מידע. בעזרת מומחה קידום אתרים, תוכלו להחזיק באתר ענייני, נגיש, נוח לשימוש הלקוחות שלכם ולא פחות חשוב – מעוצב ברמה גבוהה. כשהאתר של בית העסק שלכם הוא כזה, אדם שמחפש שירות שאתם מציעים, כבר ימצא אותכם בקלות. הצוותים המקצועיים ביחד עם הטכנולוגיה של ימינו פותחים בפנינו שלל אפשרויות חדשות בתחום קידום האתרים.

קידום אתרים במרחק נגיעה

בעוד מספר חודשים, ביולי 2023 על פי התחזיות, גוגל עתידה להשיק את גרסה עדכנית לשירות החינמי שהיא מציעה Universal Analytics ובשמה החדש Google Analytics 4. שירות זה מנתח מידע שרלוונטי לקידום ושיפור אתר האינטרנט למשל, כמה זמן אנשים בילו באתר, מה הם אחוזי הכניסות לאתר אל מול אחוזי הרכישות וכו'… בגרסה זו, חידושים רבים, מהחשובים בהם הוא המעקב אחר נתונים מאוחד לאתר הנכס ולאפליקציה. בעידן שבו כל המידע נמצא בסמארטפון או במילים אחרות, במרחק נגיעה. מומחה לקידום אתרים יסייע לכם למשוך לקוחות המחפשים את מה שאת מה שאתם מספקים. הכלי שגוגל מנגישה לנו, מאפשר לצוותי קידום האתרים, להתאים לשפר ולדייק את האתר כך שימשוך אליו לקוחות רלוונטים.

דג חדש ברשת

האינטרנט כבר מזמן הוכח כפלטפורמה מצוינת לפרסם את בית העסק שלכם ולאתר לקוחות פוטנציאלים. ההגיון פשוט, בעל עסק המעוניין להגיע ליותר לקוחות, פונה למומחה לקידום אתרים אשר מתווך בין אנשים שבסבירות גבוהה יותר גם ירצו לבצע רכישה לבין בית העסק, זאת בעזרת החיפושים שלהם בגוגל, תחומי העניין שלהם ברשתות החברתיות, הסרטונים שצפו בהם ביוטיוב… בנובמבר 2022 השיקה חברת Open AI את GPT Chat. מדובר בטכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית שהיא למעשה צ'אט עם בוט המסוגל לעזור לך במטלות כמו כתיבת מאמר, תכנות, שירה ועוד… זוהי המילה האחרונה בתחום קידום האתרים ועתידה להשפיע רבות על הדרך שבה התייחסנו עד כה למנועי החיפוש המוכרים לכולנו.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות setup

setup הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן