כסאות מנהלים ומנהלות – מה חשוב לדעת לפני שקונים?

תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר מינט

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

כסאות מנהלים

כשמדובר על כסאות מנהלים ניתן לומר שהם משמשים בתוך משרדים ובחדרי המתנה שונים וכן הם גם מבוקשים מאוד היום בבתים הפרטיים בתור כסאות לשולחן של המחשב. כסא מנהלים איכותי וטוב הוא אמירה בכל הקשור אל התדמית המקצועית של המשרדים שלכם ועליו להשתלב באופן מעולה ומוצלח עם כל שאר הריהוט המשרדי הנוסף. כאשר אתם בוחרים כיסא, תחילה חשוב מאוד לתת את הדעת על הנוחות ועל היכולות שלו בכל הקשור לשמירה על בריאות הגב. רשומים כאן כמה פרמטרים אשר חיוניים בבואכם לרכוש כסא מנהלים חדיש אל המשרד, כסא מנהלים צריך להיות בעלת יכולת התאמה אשר מאפשרת את כיוונן הכיסא ולהתאים אל המבנה של הגוף האישי ואל סביבת העבודה היא חיונית מאוד וחשובה. תבדקו את ההתאמה של הכיסא אל המידות של אזור המותניים שלכם, את הכוונון של הגובה, את המתח של הקפיצים וכמובן שאת המשענת שאמורה לספק תמיכה מירבית לגב שלכם.

משענת הגב

בנוגע לגודל של כסאות המנהלים, חשוב לומר שהם גדולים מכלל הכיסאות הסטנדרטיים. חשוב מאוד לוודא שכסא המנהלים כולל בתוכו משענת גב בגובה אשר מכסה את כל הגב שלכם ומגיע אפילו עד לחלק האחורי של הראש שלכם. הכסא אמור לאפשר לכם זווית ישיבה נוחה, שמאפשרת ישיבה ממושכת בנוחות מירבית מבלי לגרום לשום בעיות בריאותיות וכאבים נוספים. חשוב לבדוק שהריפוד של הגב ושל כרית הכיסא נוחים לכם. לגבי חומרים, עור נחשב לחומר הכי מועדף בייצור של כסאות מנהלים. הוא מקנה להם את המראה האלגנטי והמסוגנן ויוצר אווירה של מקצועיות ואיכות.

בסיס הכיסא

החלק הנסתר הוא בעל החשיבות הרבה ביותר. הבסיס של הכיסא מחזיק את כל משקל הגוף והמושב כמובן תומך בגלגלים ושם ממוקם הציר האחראי על כלל תנועת הסיבוב של הכיסא. תבדקו שהגלגלים באמת באיכות גבוהה מאוד והבסיס רחב מספיק. כמה שהכיסא כולל יותר גלגלים ורגליים, ככה הוא יציב יותר ונותן גמישות ושיווי משקל. אם אתם מעוניינים בכיסאות מנהלים במחירים מפתיעים אתם מוזמנים לפנות אל קפרה כסאות מנהלים.

כסאות מנהלים

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות setup

setup הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן