מה זה עדשות מולטיפוקל?

תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר מינט

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

אנחנו מתבגרים וכך גם הגוף שלנו, ואחד הדברים הכי נפוצים שמשתנים הוא הראייה. זה לא תמיד נוח להרכיב משקפי ראייה ואפשר לשכוח אותם במקומות שונים. המזל הוא שיש עדשות המאפשרות ראייה טובה וחדה, וכאלה הן עדשות מולטיפוקל. 

עדשות מולטיפוקל

עדשות מולטיפוקל הן עדשות המאפשרות ראייה חדה וטובה למרחק רחוק, קרוב וביניים, והמעבר בין הטווחים נוח וקל. עדשות מולטיפוקל נקראות גם עדשות רב מוקדיות משום היכולת שלהן לראות מעבר ל-3 מוקדים.

עדשות המולטיפוקל מתאימות לאנשים המרכיבים משקפי ראייה לצורך ראייה למרחק, והן מתאימות למי שחש הידרדרות בראייה גם מקרוב. בנוסף, העדשות מתאימות למי שמחפש פתרון אופטי לראייה לכמה טווחים של מרחקים. עדשות מולטיפוקל מתאימות לאנשים בעלי שני זוגות משקפיים המשמשים אותם לשני טווחי ראייה שונים, ועם עדשות אלו הם יוכלו לקבל את כל החבילה בזוג משקפיים אחד. למשל, אם אתם אנשים שמבלים זמן רב מול מסכים או זמן רב בנהיגה, העדשות לכל אחד מכם יהיו שונות.

איך בוחרים עדשות

עדשות מולטיפוקל ניתן למצוא במגוון רחב בשוק, והשוני ביניהן מתאפיין באיכות העדשה ואיכות ציפוי העדשה, חומרי הגלם מהם עשויה העדשה וכמובן המעבר בין מוקדי הראייה. כשאתם רוצים לבחור עדשות שיתאימו לכם, עליכם להתאים אותן לסגנון חייכם ומה העיסוק שלכם.

לסיכום

כדי לבחור את עדשות המולטיפוקל המתאימות ביותר עבורכם, כדאי שתיגשו לאופטומטריסט לבדוק אילו עדשות מתאימות לכם, על בסיס תחום העיסוק, סגנון החיים שלכם ולאיזה טווח ראייה אתם צריכים משקפיים.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות setup

setup הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן