מה צריך לדעת על הטיסה שלי : טוסקנה

תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר מינט

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

ברגע שאנו נוחתים באיטליה ונוסעים לטוסקנה מבינים אנו שהיא אכן כמו בתמונות שדמיינו. כפרים ציוריים וקטנים, דרכים מפותלות ויפות, יקבים, אוכל איטלקי מדהים ועוד. איך נדע מאיפה להתחיל בחופשה שלנו בטוסקנה? לשם כך הכנו עבורכם המלצות לחופשה המושלמת בטוסקנה.

מספר רעיונות לטיול המושלם

פירנצה: 

פירנצה היא בירת טוסקנה עיר יפה ועתיקה. העיר בת כ-2000 שנה. בעיר ישנה מגוון רחב של אופציה לחובבי אומנות. לא סתם, ציירים גדולים בהיסטוריה חיו בה כמו: מיכאלנג'לו, מיאוולי ודאנטה. בנוסף קיימות בעיר כנסיות מרשימות מאד כמו סנטה מריה דל פיורה, מכנסייה יפיפייה. ואם אתם גם בכושר תוכלו לטפס את 463 המדרגות המובילות לראש הכניסה שם תוכלו להנות מנוף מרהיב.  

פיזה:

הקאמפו הינו מרכז הטיול בפיזה, הוא המתחם בו נמצא מגדל פיזה. ניתן להיכנס לפנים המגדל על ידי תשלום של 18 אירו. אך לרוב יהיה שם תור ארוך מאד. רק כאשר מגיעים וצופים במגדל פיסה ניתן לראות עד כמה הזווית שלו אכן חדה. מלבד מגדל הפיזה נמצאים במקום כמה מוזיאונים מרשימים מאד. בנוסף, ישנו נהר הנקרא הארנו וניתן להנות מסיור על גדותיו.  

לסיכום

בטוסקנה תוכלו להנות מתרבות עשירה ויצירו היסטוריות. אך אל תפספסו את האוכל האיטלקי שהוא אכן חוויה קולינארית יוצאת דופן. בטוסקנה תוכלו להנות מטיולים רבים בכפרים ולהנות מחיפוש פטריות כמהין ומכפרים ציוריים הממוקמים על חוף הים. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות setup

setup הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן