מה צריך לדעת על הטיסה שלי: פורטוגל

תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר מינט

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

פורטוגל בשנים האחרונות נהייתה יעד תיירותי חדש אשר ישראלים רבים טסים אליו. מלבד הזמנתם לקבלת אזרחות ליהודים האנשים בפורטוגל הינם אנשים נחמדים, מקבלי פנים ועוזרים. פורטוגל גובלת עם ספרד ומצידה השני האוקיינוס האטלנטי.

מה יש לעשות בפורטוגל?

פורטוגל מציעה בפני התייר מגוון אופציות: 

הראשונה: חופשה אירופאית קלאסית של מסעדות, בתי קפה, יקבים, פארקים מרהיבים, שווקים, חיי לילה ותרבות תוססים פורטוגל מציעה מגוון רחב של מלונות ומקומות לינה מגוונים. פורטו וליסבון הינם הערים בפופולאריות ביותר עבור חופשות מסוג זה. 

השנייה: פורטוגל מציעה חופים מרהיבים. בצידה המערבי של פורטוגל נמצא האוקיינוס האטלנטי. מה שפותח את האופציה עבור חובבי בטן גב גם להגיע לפורטוגל. לפורטוגל ישנה רצועת חוף קסומה, פראיה דה מרינה ופראיה דו קסטלו הינם בין החופים המרהיבים והמפורסמים בפורטוגל.     

בנוסף, קיימות קהילות רבות בפורטוגל אשר מקבלות את פניהם למתנדבים ולאנשים חדשים. הקהילה הישראלית-יהודית בפורטוגל גדלה מאד בשנים האחרונות. קהילות אלו פותחות את אופציית ההתנדבות והמחייה גם לחובבי החיים הפשוטים.

בונוס: מפורטוגל יוצא אחד המסלולים המוכרים ביותר באירופה הנקרא "קמינו דה סנטיאגו". אורכו של מסלול זה הוא 250 ק"מ ולוקח בערך 14 ימים הוא כולל בתוכו הליכה על חופים יפים, דרך כפרים ונופים מרהיבים. נקודת הסיום היא סנטיאגו דה קומפוסטלה אשר בספרד.

לסיכום

פורטוגל הינה מדינה מגוונת מאד בעלת אנשים חמי לב ומכניסי אורחים. וישנם אטרקציות רבות אשר פתוחות לתייר. בנוסף פורטוגל בעלת תרבות מקסימה

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות setup

setup הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן