מחפשים קבלנים לשיפוץ? הנה כמה טיפים איך לבחור אותם

תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר מינט

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

שיפוץ הוא תהליך שתחילתו ידועה אך את סופו ואורכו קשה לשער ולתכנן מראש. כדי לצמצם ככל הניתן את תחושת אי הוודאות שלכם בנושא, ריכזנו עבורכם כמה טיפים בדבר החשוב מכל – איך בוחרים קבלני שיפוץ.

רישום בפנקס הקבלנים

החוק דורש רישום בעלי מקצוע שמבצעים עבודות בהיקפים של מעל 43,865 ש"ח. קבלני שיפוץ שרשומים בפנקס (סיווג 131) מוסמכים ויכולים לבצע עבודות שיפוצים בהיקף של עד 1,500,000 ש"ח.  חשוב ביותר לברר אם הקבלן המוצע לכם רשום בפנקס הקבלנים ובאיחוד קבלני שיפוץ, מאחר ורישום זה מהווה מעין תעודת הסכמה ואינדיקציה שהקבלן עומד בקריטריונים מינימליים מסוימים.

קבלת המלצות 

קבלו המלצות מידידים, בני משפחה או מישהו שאתם סומכים עליו ששיפץ לאחרונה ובקשו מהם המלצות או הסתייגויות לגבי קבלני השיפוץ שבחרו. או לחילופין בררו על דירות בשיפוצים וקבלו מידע מבעלי הבית אודות קבלני השיפוץ. כמובן, שניתן גם לבדוק באמצעות הרשתות החברתיות.

בדיקת פרויקטים

התעניינו אצל הקבלן על פרויקטים הדומים לזה שלכם שעשה בעבר ואף צאו לראות אותם. שאלו את הלקוחות לגבי לו"ז, מחיר, איכות, גמישות וכל מה שתרצו לדעת.

בדיקה מול הארכיטקט

בקשו המלצות מהאדריכל כי חשוב מאוד שיתוף פעולה בעל כימיה והערכה בין האדריכל והקבלן. 

אז איך בוחרים קבלני שיפוץ?

לסיכום, מהם הטיפים לבחירת קבלני שיפוץ יעילה? רישום בפנקס הקבלנים, קבלת המלצות, בדיקת פרויקטים ובדיקה מול הארכיטקט יעזרו לכם לבצע את הבחירה הנכונה.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות setup

setup הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן