איך משדרגים את האווירה בחלל הבית?

תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר מינט

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

הבית הוא העוגן שלנו, המקום ממנו אנו יוצאים יום יום לשגרת יומנו העמוסה וחוזרים אליו מותשים כדי להירגע ולצבור כוחות. לכן, לעיצוב חלל הבית יש משמעות גדולה ביותר כדי לשפר את איכות חיינו ולגרום לנו לאהוב וקבל אנרגיות ומקור השראה מהבית הפרטי שלנו.

איך משדרגים את עיצוב חלל הבית?

כאן נכיר כמה טיפים איך לשדרג את עיצוב חלל הבית והאווירה ולהפוך אותו למקור השראה בלתי נדלה.

הצבעים

צבעים משפיעים רבות על מצב הרוח. כדי לשמור על אווירה יציבה בבית, מומלץ לצבוע את הקירות (בייחוד קירות הסלון) בצבעים רגועים בגווני הלבן. צבעי בז', קרם, צהוב בהיר ודומיהם גם נכללים בקטגוריה זו.

התמונות

התמונות הן אלמנט משמעותית בעיצוב חלל הבית. התמונות השונות מביעות תחושות שונות ומספרות סיפורים שונים באמצעות הציורים והמרקמים שהן מביעות. חשוב לוודא איזו אווירה מעוניינים לבטא בחלל הבית ולייצר אותה באמצעות התמונות המתאימות.

דוגמאות:

  • תמונות קנבס בעלות מריחות מכחול וצבעים עדינים ליצור אווירה רגועה.
  • ציורים מלאי פרטים וצבעים עוצמתיים לייצור אווירה צבעונית.

אז מה למדנו?

לסיכום, לעיצוב חלל הבית ישנה משמעות רבה על האווירה בין כותלי הבית. ניתן לשדרג את האווירה באמצעות בחירת צבעים רגועים ונעימים לעין, תמונות המבטאות את האווירה הייחודית לבית וכן כל מה שיגרום לתחושה נעימה וחוויה לגור בבית הזה.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות setup

setup הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן