איך מתאימים בגדים למבנה הגוף?

תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר מינט

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

כדי לקנות בגדים שבאמת יחמיאו לך, עלייך להכיר את גופך ולדעת מהו מבנה הגוף שלך. במאמר הבא נבין איך להתאים בגדים למבנה גוף.

סוגי מבנה גוף

  • צורת אגס – מבנה גוף בעל אגן רחב יותר בהיקפו מהכתפיים, ומותניים רחבות יותר מהחזה. אם את בעלת מבנה גוף כזה, סוג הבגדים שיתאימו לך יהיו כאלו שיארכיו את גופך, עיקר תשומת הלב שהם ימשכו יהיה על פלג הגוף העליון בצורה כזו שיבליטו את המותניים, החזה והכתפיים.
  • צורת מלבן – מידות הירכיים והכתפיים דומות מאוד בהיקפן, ומבנה גוף כזה נקרא גם גוף אתלטי. מי שניחנה בגוף כזה, כדאי שתלבש בגדים שיוצרים איזון בין פלג גוף עליון ומדגישים את קימורי הגוף והרגליים. במבנה כזה, חשוב להקפיד על העצמת חלק אחד מהגוף – או התחתון, או העליון, אך לא את שניהם באותו הזמן.
  • צורת שעון חול – מבנה עם מידות אגן וחזה כמעט שוות ומותניים דקיקות. מבנה גוף כזה מתאימים מנעד גדול של בגדים, וכדאי להדגיש את קימורי הגוף הטבעיים כמו אגן, מותניים, ירכיים ומחשוף.
  • צורת תפוח – מבנה גוף שנקרא גם משולש הפוך משום שהירכיים צרות יותר מהכתפיים. במבנה כזה, פריטי הלבוש המתאימים יהיו כאלו שידגישו את אזור הרגליים והאגן.

את מדהימה בדיוק כמו שאת

לא משנה באיזה מבנה גוף ניחנת, הכי חשוב שתרגישי טוב עם עצמך. אם תתאימי את הבגדים שאת קונה לפי מבנה גופך, תרגישי טוב בבגדים שלך והכל מוקרן החוצה.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות setup

setup הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן