מילוי שקעי עיניים – למי זה מתאים וכיצד זה עובד?

תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר מינט

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

מבין כל חלקי הפנים שלנו, אין ספק שהעיניים הן הדומיננטיות ביותר. הן נקודת המפגש שלנו עם אחרים כשאנו משוחחים, מתבוננים זו בזה או מבקשים להכיר. יש שאומרים שהן החלונות אל הנשמה. מה שבטוח הוא, שעיניים לא פעם מספרות סיפור. זוהי הסיבה שאנו גם משקיעים כל כך הרבה בשמירה על מראה העיניים, מאייליינרים ועד למסקרה. ככל שנתבגר, הרקמה שתחת העיניים נעשית מדולדלת, מה שעשויה לגרום לעיניים להיראות עייפות ונפולות. כיום, קל מתמיד לטפל בתופעה זו במינימום פולשנות ולהשיב לעיניים מראה רענן ומלא חיים. כאן, נסביר כיצד מתבצע טיפול מילוי שקעי עיניים ומתי הוא מומלץ.

איך עובד טיפול מילוי שקעי עיניים?

הרקמה שתחת העפעפיים התחתונות שלנו היא שומנית בעיקרה. ככל שהעור שלנו מתבגר, רקמת השומן הזו הולכת ומתדלדלת. גם מנגנוני ייצור הקולגן והאלסטין מאטים. זוהי הסיבה שהעור נעשה יותר מדולדל ופחות גמיש ומוצק. התהליך הזה לא פוסח גם על העיניים וכשזה מגיע לאזור זה, נגרם האפקט הנפול שלרוב גורם לפנים להיראות זעופות ועייפות יותר.

כיום, כבר אין צורך בהתערבויות ניתוחיות מסובכות כדי לשפר מראה זה. על ידי הזרקת חומרים ייעודיים עבור מילוי שקעי עיניים, ניתן להשיב את הנפח לאזור ולייצר אפקט הרמה. בסדרה קצרה של הזרקות, שנמשכת לא יותר מחצי שעה, ניתן יהיה לשפר את המראה ולחזור כמעט מיד לשגרה.

כמה טיפולים יידרשו לקבלת תוצאות אופטימליות?

ייתכן שיהיה עליך לעבור כמה טיפולי הזרקה כדי להגיע לתוצאה הרצויה. כמו כן, חשוב לזכור כי הטיפול הוא זמני ולאחר כמה חודשים, יהיה עליך לחדשו כדי לשמר את המראה החדש. על אף האתגרים הללו, עדיין מדובר בטיפול אינטי אייג'ינג יעיל ומשתלם בהרבה מהחלופות שהיו זמינות עד כה.

האם הטיפול בטוח?

טיפולי המילוי פתחו טווח רחב של אפשרויות לרבים המעוניינים בשיפור מראה העור מבלי להזדקק לניתוחים פולשניים ומסוכנים. כיום, רוב חומרי המילוי נחשבים לבטוחים ואינם גורמים לתופעות לוואי קיצוניות. עם זאת, כמובן שהמיומנות והניסיון של הרופא שיבצע את הטיפול יכולה לעשות הבדל משמעותי ככל שזה מגיע לאיכות התוצאות ולבטיחות ההליך. כדי להבטיח תוצאות מיטביות ובטוחות, חשוב לבצע סקר שוק קפדני ולוודא כי אנו עוברים את הטיפול עם איש מקצוע בעל הכשרה מעמיקה בתחום.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות setup

setup הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן