שילוב תמונות בבית

תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר מינט

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

Father and Sons Hanging Pictures

שילוב תמונות בבית זה משימה לא פשוטה הכוללת בחירה של תמונות, בחירת המיקום של כל אחת, מציאת האיזון בין פחות מדי ליותר מדי, ובחירת צורת התצוגה, בין אם באמצעות מסגרות דיגיטליות או מסגרות בעיצובים שונים.

סוגי תמונות לבית

ישנם כמה סוגים של תמונות לבית. ישנם תמונות לתלייה, תמונות לתצוגה ומגנטים למקרר. ישנם שיקולים שונים לכל סוג תמונה:

  1. תמונות לתלייה – המרכיב העיקרי בשילוב טוב של תמונה לתלייה עם שאר הבית גודל התמונה וקירות הבית המתאימים לתלייה. לא כל מקום מתאים לתלייה של תמונה או קישוט אחר, וגודל התמונה משפיע על המיקום. תוכן התמונה עלול גם להשפיע, לדוגמא, תמונה משפחתית תתאים מאוד לסלון.
  1. תמונות לתצוגה – הקושי העיקרי בסוג הזה של תמונות לבית הוא מיקום נכון שלהם על משטחים. חשוב להקפיד להשתמש כמה שיותר במשטחים לתצוגה בלבד שלא נמצאים בשימוש על מנת לצמצם את סיכויי הפגיעה או שבירת התמונות. 

בנוסף כדאי להימנע מתצוגה של יותר מדי תמונות במיקום אחד ולהשתדל לפרוס אותן ברחבי הבית. כמו כן צבעי המסגרת והחומר ממנו הן עשויות צריך להתאים למיקום.

  1. מגנטים למקרר – כאן ישנה בחירה בין הרבה למעט, שכן יש נטייה למלא את המקרר בתמונות מגנטים מאירועים שונים, אך אם המראה שתרצו הוא מלא ומגוון כדאי לבחור למקם את המגנטים בצידי המקרר ולא בצד החזותי על מנת להימנע מתחושה צפופה.

לסיכום

חשוב להתחשב בסוג של התמונות לבית לפני שבוחרים להם מקום, ובעיקר לשמור על אחדות בבחירה, כך שלא יהיה מקרר עמוס מגנטים וסלון עם מעט מאוד תמונות, לדוגמא.

Pictures on wall

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות setup

setup הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן