סיור קולינרי – לחגוג יום הולדת קצת אחרת

תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר מינט

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

סיור קולינרי

הנה מתקרב לו יום ההולדת של קרוב שלכם, ובא לכם לחגוג אותו אחרת, בצורה שהיא שונה וייחודית. וזאת בעיה, כי בימי הולדת ככל שאתם מתבגרים, אז אתם כבר נמצאים בגיל אשר בו אתם הספקתם לראות ריזה דבר אחד או שניים, אתם כבר ערכתם כמה וכמה מסיבות יום הולדת לאורך החיים שלכם, ואבל בא לכם משהו שהוא אחר, שהוא ייחודי ושונה, כי בכל זאת היום הולדת שלהם מתקרב, עוד שנה חלפה לה, וראוי מאוד לציין יום הולדת שכזה, בצורה אשר תכבד את האירוע. מה דעתכם לחגוג את יום ההולדת שלהם דווקא כאן בארץ שלנו היפה, אולי בטיול בנצרת, העיר הגלילית המאוד קסומה ובין הכי מרתקות בארץ? להכיר ולטעום את טעמיה של העיר ולהנות מסיור קולינרי באזור?

מסע מאורגן וטעים

אם כל זה נשמע לכם מעניין, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אל אחד מין רבים של טיולים אשר מאורגנים בארץ, שבהם יש סיור קולינרי, ששם אתם תוכלו לשלב את החגיגות של יום ההולדת ביחד עם קבוצה של מטיילים אשר יכולים להיות לדוגמה כל בני המשפחה והחברים שלכם, או כמה מטיילים אחרים שבדיוק כמוכם נרשמו לטיול כזה, לכבות את הנרות שעל גבי עוגת היום ההולדת מול נוף משוגע וקסום של הרים ושמיים, ולאכול בקלאווה טעימה במיוחד במקום עוגת הקרם הכי סטנדרטית שיש ועוד הרבה מאוד.

סיור קולינרי – חוויה של פעם בחיים

אנחנו מזמינים אתכם אל חוויה שהיא פעם בחיים, שלאחריה אתם תרצו שזאת תהיה חוויה של עוד הרבה מאוד פעמים בחיים שלכם, זוהי חוויה של טיולים אשר משלבים ביחד את הסיפורים של המקום ואת הפיקנטריה, היכרויות עם מיטב המסורות אשר מגיעות ביחד עם כל התרבות וכל העדות השונות, ובעיקר טעימות של ארוחות שכל החיים שלכם לא טעמתם, דרך הפה והלסת. לאחר הצטרפות אל אחד הטיולים, אתם וכל החבורה אשר איתה אתם תכננתם לחגוג את יום ההולדת,תקבלו אוטובוס חגיגי, ובמקום ארוחת ערב אתם תקבלו קרוב לחמש עשרה תחנות של עצירה שהן מאוד מפתיעות, משמחות, ובעיקר נפלאות, של כמה טעימות מיוחדות וכל מיני אחרות.

סיור קולינרי

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות setup

setup הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן